
Predavanje “Primjena umjetne inteligencije u poslovanju” u sklopu MarKAting vol.4 održat će u karlovačkoj Gradskoj knjižnici, odnosno caffee bar-u “Knjige i kava”, u utorak, 30.rujna, s početkom u 19 sati.
Početak je to nove, četvrte sezone MarKAtinga u Karlovcu, koja počinje s fokusom na umjetnu inteligenciju i njezinu primjenu u poslovanja, svakodnevno sve više prisutnu.
I dok se neki pribojavaju, pa čak i svjesno odbijaju koristiti umjetnu inteligenciju u poslovanju, predavačica Matea Šmuc, inače trade marketing specijalist u Orbicu, na konkretnim primjerima pokazat će kako umjetna inteligencija može ubrzati radni proces, pojednostaviti zadatke, otvoriti nove prilike za učinkovitost.
Prijave, kao i na do sada prethodne događaje, su obavezna na e-mail adresu info@rentom.hr.
Organizator MarKAtinga je “Rentom”, marketinška agencija, u suradnji s Gradskom knjižnicom Ivan Goran Kovačić u Karlovcu, te Libra design studiom, kao i kafićem “Knjige i kava.”